Friday 20 October 2017

Lønn Of Alternativer Trader


Derivatives trader Trading kan ta over livet ditt, men bare hvis du lar det. Onsdag 22. mai 2013 17 00 BST. Han beskriver seg som en tredjelandsmigrant i hans tidlige 20-årene fra nær ekvator. Han jobbet som en derivathandler i en liten europeisk land og handler nå for en stor institusjon i London etter å ha fullført en kvantitativ grad i det kontinentale Europa. Det er morsomt Jeg er den nåværende offentlige bogeyman. Jeg er ikke bare en innvandrer, men jeg er en banker med forsett bruk av inverterte kommaer. Ironisk nok kan jeg kjøpe økonomisk sikkerhet ved å jobbe med å forstå usikkerhet og usikkerhet. Det er en handel jeg er forberedt på. å lage. For femten år siden var denne jobben helt annerledes. Tidligere utøvere ville stå opp i ti timer i gruven, estimere valgprisene ved å koble tall til en grunnleggende kalkulator. Stor fatfeilfeilrisiko, rope og vifte håndsignaler. Disse dager sitter du foran mange dataskjermer, klikke og oppdateringskode Lunsj vil av og til være min venstre håndsuppe og min høyre hånd på musen. Handlingsalternativer er ideelle for noen som liker å være foran en skjerm. Da jeg jobbet som en derivathandler i et lite europeisk land, gikk rutinen slik som jeg kom inn på kontoret like før klokka 8 og slår på mine syv skjermer. Det er mange programmer å logge på. Jeg sorterer hver datafeed for å oppdatere meg fortrinnsvis på nyheter i de underliggende navnene jeg handler og om makroutviklingen Jeg sørger for at mine tilkoblinger til alle relevante utvekslinger fungerer. Jeg beregner sikringsgrenser og legger dem inn i bestillingsboken. Jeg sørger for at alt dette er gjort før klokken 845, da markedet åpner klokken 9.00. 9 01 am det kan være noen saftige handler du vil være rask jeg ville gå rundt 6 30 pm Helger var gratis. Det spiller ingen rolle hvor mye av et matematisk geni du er når du først kommer i utfordringen, er å lære hvordan alle systemene fungerer. Det er mer om systemer nå enn noensinne. Jeg kunne handle alternativer uten å vite de nøyaktige bevisene på deres prissetting. Modellen gjør det for deg. Det er som å handle med biler. Du trenger ikke å vite hver eneste detalj av hvordan si stempelet fungerer. Hva firmaet ønsker er noen rask, selvsikker, matematisk kompetent, forberedt på å optimalisere belønningsrisikoforhold. Noen derivathandlere tar nesten tre timer hver dag for å regne ut verdien av sine posisjoner, og deres PLI så det i inflasjonsinstrumenter, men jeg vet ikke nøyaktig hvordan de alle fungerer. Det kan være opsjoner på alternativer, sti-avhengige alternativer, korrelasjonsprodukter og mye mer. Du spør hvordan en risikostyring ville overvåke et dusin handelsmenn som det hver i sitt eget felt. Vel som en opsjonshandler er du din egen risikostyring, spesielt hos et mindre firma, jeg var ikke i et selskap med en stor detaljhandel divisjon knyttet til det hvis vi skruer opp så tar vi treff som vi burde, som de rike investorene i firmaet. Ingen bailouts for oss Generelt, jo mer komplisert og ugjennomsiktig produktet, jo mer en handelsmann må fungere som risikostyring. Han kan være en av de få menneskene som fullt ut forstår risikoen, selv om jeg tror at større institusjoner har bulket opp med skarpe risikostyrere for sent, som ikke bare holder tunger. Du ser ikke folk som gjør dette arbeidet hele livet. Trading kan ta over livet ditt, men bare hvis du lar det. Det kan være overraskende slitsomt å stirre på en skjerm med tanke på timer, klikke hvert par sekunder. Men å være en fisker i Comorene, en paramediker i Eritrea eller en tømmerhugg i Zaire må være mye mer slitsomt, sikkert. Noen mennesker i økonomi kan overdrive mye jeg vil understreke det til leserne. Det er ikke så stressende at jeg hadde kveldene mine gratis. Jeg kunne slappe av. Jeg kunne spille sport. Jeg jobber hardt, men det gjør mange milliarder mennesker og for langt mindre lønn. også jeg kunne i utgangspunktet selv styre husarbeidet mitt slik at det ikke kunne vært drenering Viktigst for meg som migrerende arbeidstaker var at jeg kunne spare over 50 av min nettolønn. Dette er virkelig heldig fra et kontinent hvor 25 personer i Min aldersgruppe er arbeidsløs og enda mer har ingen besparelser jeg er veldig heldig. Ting ser veldig annerledes ut i London, hvor økonomien er mer livsstil og en mentalitet. I Nord-Europa kan det hende at du kanskje ikke utelukker Frankfurt, som arbeider i økonomi, fra deg fra samfunnet. I London, hvis du ikke går med med vennene dine etter en drink etter jobb, kan det sees som et signal om uinteressering. Det er en stor utgiftskultur og spruting. Og jobbsikkerhet er sannsynligvis verre. Hvor jeg jobbet i Nord-Europa, skjuler folk sin rikdom Ostentatisk oppførsel er sosialt uakseptabelt Det er ingen diskriminering mot bakkekontoret. Seniors gjør det ikke å få juniorer å få matbestillinger. Ingen behov for pinstriper. Det var helt naturlig for sekretæren å bli med på oss for en drink. Og det var ikke som London hvor noen ganger kan du t ta full årlig ferie uten å bekymre deg for hvilket signal som kan sende ut. Fra et livsstilsperspektiv tror jeg at du må være fleksibel. Som innvandrere er vi ideelt plassert for å gjøre det. Store institusjoner er fremdeles forberedt på å tilby oss arbeidspassordsponsorering. Hvis jeg bodde i Nord-Europa for lenge, kan jeg være pigeonholed Du kan leve et komfortabelt liv Men på et tidspunkt i din karriere har du en tendens til å grave til et av knutepunktene London, New York, Hong Kong, Singapore. Jeg kan bare ikke planlegge karrieren mer enn to år framover. Bransjen kan forandre seg raskt, for eksempel, anta at du handlede i Sverige før skatteavgiften kom inn. Etter at den ble utvidet i 1989 for å dekke et bredere spekter av instrumenter, 98 av volum i obligasjonsderivater i Stockholm gikk andre steder Tenk deg at du hadde handlet med slike produkter, men hadde gift deg med en lokal kvinne som insisterte på å holde seg. Hva gjør du Vil du få en lignende jobb i et nisjemarked hvis du ikke er villig til å migrere Vil du Selv være førstevalget å bli ansatt når volumene kommer tilbake. Nå forestill deg at du er en innvandrer, sannsynligvis en enslig mann, ingen kone, ingen barn, ingen hus, bare besparelser. Det er lettere for oss, er det ikke. Hvis du er midt på nivå og du blir avslappet, kan det være veldig vanskelig å komme tilbake. Noen finansiere i London overbelaster seg selv og sparer nesten ingenting, til tross for deres høye lønn. Jeg forstår ikke hvordan de ikke kan anvende de samme reglene for risikostyring i deres personlige liv som de gjør i deres profesjonelle liv. Hvordan kunne de være så overbevisste. Jeg tror ikke staten går inn for å hjelpe så mye i Anglo - Saxon verden sammenlignet med det europeiske kontinentet Jeg snakker om å gå inn for å hjelpe individer her i stedet for banker Mange innvandrere er fra nasjoner der det ikke er velferdsstat, så vi planlegger redundans. Vi pris det inn. La oss grave litt dypere inn i min jobb Det er svært lite informasjonssymmetri lenger Alle har samme Bloomberg-terminal, samme markedsmating og nesten samme variant av Black-Scholes-modellen for prisalternativer. Å gjøre små marginer på hver handel er kritisk. Algos eller høyfrekvente datamaskiner vil alltid handle raskere enn en menneskelig kan. De fleste av systemene dine utfører hurtig, hodebunnshandel for deg. Din menneskelige innsats er hvordan du programmerer den for å sikre eksponering og på hvilket nivå du velger å ta på deg en blokk handel. Hvis du er en markedsfører, er du forpliktet til å kontinuerlig lage live sitater i et forutbestemt utvalg av opsjoner, over en rekke streik og utløp. I motsetning til å gi denne likviditeten kan vi motta en rabatt fra børsen. Handelsalternativer er en reduksjonsaktivitet som du kondenserer underliggende instrumentets pris, streikenivå, kontraktsvarighet, rådende markedsrenter, aksjelåner, utbytteforventninger og volatilitet i to tall, din budpris hvor du er forberedt på å kjøpe på og din tilbudspris hvor du er villig til å selge på De første tre inngangene jeg nevnte er alle kjent, det er bare volatiliteten du er usikker på. Det er i hovedsak hva vi handler volatilitet og dermed våre voluminister. Du vil få så stor spredning som mulig på hver handel, men hvis du oppgir for bredt, vil prisene ikke bli konkurransedyktige, og ingen vil handle med deg. Du må finne en balansere mellom å få kjøring og minimere din negative utvalgssannsynlighet som er din sjanse til å bli plukket ut når markedet beveger seg ensrettet. Det er mange parametere du trenger å overvåke, og dermed mange måter du kan lage og tape penger. For det første ser jeg på valggruppenes førstegangs derivater som delta, vega, theta og rho og deretter andreords derivater som gamma, vanna og sjarm Når du re trading volum den årlige standardavviket av avkastningen til det underliggende instrumentet, forutsetter du hvor mye et instrument skal bevege deg. Du vil optimalisere de forskjellige forholdene gamma theta ved forskjellige streik for å sikre at du har kjøpt og solgt valgfrihet ved gode nivåer. For det andre vil jeg foreta relative verdihandler mellom komponenter i samme indeks eller i samme næringsliv, f. eks. Hvordan er volatiliteten priset på 25 delta put-alternativet i dette franske oljeselskapet mot 25-ulempen i det spanske oljeselskapet, virker det rettferdig Hvor har spredningen vært historisk Hvor ulik er sprekkene i volatiliteten smile Hvor fort har jeg lagt merke til dette Kan jeg handle Har jeg vært rask nok til å identifisere en anomali og monetisere den Hvis og når jeg gjør det, er det tilbake til dynamisk sikring, å svare til meglerforespørsler fra våre selgere, koding og reprisering i tråd med nye markedsutviklinger Avhengig av hvor raskt systemene dine er, kan du implementere volatilitetsarbitrasjonsstrategier også. Det er som å spille Gran Turismo, men utstyrets endringer på kontrollene er manuelle, ikke automatiske. Vaniljeopsjoner er kontrakter som gir deg rett, men ikke forpliktelse til å kjøpe samtale eller selge, legge underliggende aksjer, indeks framtid, råvare framtid eller obligasjons framtid på et bestemt nivå og i et bestemt øyeblikk s Når varigheten av opsjonskontrakten går tom , den utløper Når det bestemte utløpsmomentet kommer, er det utrolig spennende En kveld hver måned, jeg er som Don t forstyrrer meg fordi jeg bare vil ignorere deg. Tenk deg å måtte analysere mellom syv og ti navn mellom 5 30 og 5 35 og sørg for at Du sikrer deltakseksponeringen på hver enkelt. De fem minuttene er auksjonen der markedsdeltakere bestemmer sluttkursen. Det påvirker om et alternativ er i penger eller ut av pengene, dvs. om det vil bli utøvet eller ikke. Sannsynligvis den mest turbulente tiden var over sommeren 2011 da det ble antatt at Hellas ville være standard. I tre dager reservert jeg bare en av mine skjermer for å vise TV-opptak av greske parlamentsstemmer som var markedsbarometeret på den tiden. Du så bare kjøpere på skjermene folk var for redd for å selge Men jeg er pålagt å sitere priser jeg må reagere fort nok til å holde en tilbudspris på et sikkert nok nivå Til tider som det handler det ikke om aksjer lenger hva som beveger markedene er Makronyheter Alt som trengs, er at den som Ben Bernanke, amerikanske Federal Reserve-leder eller Mario Draghi ECBs president, er litt tøvende. Noen ganger er det en dyp følelse av maktløshed. Anta at jeg har en kort gammaposisjon, det vil si jeg har solgt volatilitet i et flyselskap. Selskapet utsteder en fortjenesteadvarsel kl. 08.00 og opsjonsmarkedet åpner kun kl. 01.00. Jeg vet at en fortjenesteadvarsel betyr prisen vil dykke generelt, jo mindre markedskapitalia, desto større faller, men det er ingenting jeg kan gjøre i de tre minuttene, men re-price mine alternativer, min siktstruktur og sette inn noen respektable bud, så jeg kan kjøpe tilbake opsjonspremie Åh, og jeg må selge noen aksjer fort for å minimere størrelsen på den lange deltaposisjonen jeg får fra å være kort på alternativer. For å kommentere dette intervjuet, vennligst besøk den medfølgende blogposten. Daglig handel Lønn Hvor mye penger kan du virkelig gjøre. La meg først starte med å si noen som forteller deg et definitivt utvalg for en dagshandel lønn du kan like godt anta at de forteller du en bed tid historie jeg kanskje som var godt å snakke med en av barna mine om Yo Gabba Gabba For alle dine bedriftens folk som kan gå til nettsteder som eller snakke med vennene dine for å måle hvor mye du kan gjøre i en bestemt jobb, ikke forventer slike endelige tall når du diskuterer potensiell inntekt fra dagens handel. Årsaken er at det er mange eksterne faktorer som spiller inn i hvor mye penger du egentlig kan gjøre. I denne artikkelen skal jeg rive ned alle fluffene som du finner på nettet og Kom deg ned til harde kaldtall. Sett deg tilbake, slapp av og nyt showet. Daglig handel for noen Else. Daglig handel for et selskap. Jeg har ikke tenkt på å dekke emnet for daglig handel for noen på lengden fordi jeg ikke har levd det fra hva Jeg kjenner deg er pålagt å fullføre en slags internt treningsprogram for firmaet du representerer For investeringshus vil du motta en anstendig grunnlønn, i utgangspunktet nok til å holde deg i det lavere middelklasseområdet for New York. Dette kan være rundt 50 000 - 70 000 dollar USA Dette er bare nok for at du skal betale kabelregningen, mate deg selv og kanskje ta en taxi eller to. Men dette på ingen måte dekker middager, biler, ferier, private skoler osv. Så jeg kan gjette at du raskt kan se det for deg å være vellykket du skal trenge bonusen din Det er bare en fangst, du må tjene penger dagshandel På overflaten høres dette rimelig fordi du reduserer risikoprofilen din ved å ha en annen inntektsstrøm av en grunnlønn, men du må Utfør alltid å være ansatt, og du vil bare få ca 10-30 av fortjenesten du tar inn fra din handelsaktivitet. Basert på disse tallene, må du gjøre omtrent 300k i handelsgevinster bare for å bryte en 100k i lønn. Fordelen med tra ding med et selskap er over tid mengden penger du kan bruke vil øke og du har ingen av ulemper risiko siden det er selskapets penger nøkkelen er å sørge for at du har en betydelig sum penger under ledelse. Company. I gjennomsnitt vil jeg si at en handelsmann i New York som jobber for et investeringshus kan gjøre mellom 250k og 500k dagers handel hvis de er over gjennomsnittet. Midtveien kan forvente mellom 100k og 175k. Endelig hvis du er under gjennomsnittet forventer å få en rosa slip Oh, og la meg ikke glemme å nevne topp hedgefondet handelsmenn som lager millioner og til og med milliarder årlig jeg hater selv å nevne det fordi jeg er så syk av folk som glorierer handel siden det er min lidenskap og jeg ikke ta det lett Hvor mye tror du du kan gjøre. Fordelene med dagens handel for et selskap. Helsefordeler. Stønn for å jobbe for en investeringsbank eller hedgefond. Ingen risiko for personlig kapital. Ta opp bedriftens ranger for å administrere flere fu Nds. Downside av dagen trading for et selskap. Ta kontakt med clients. Office politikk. I gjennomsnitt får du bare 20 av profitt. DAY Trading for en prop Firm. Daglig handel for stiftfirmaer kan føles litt som å leve på kanten Ligner på handel for et selskap vil du få litt trening før stiftfirmaet gir deg mulighet til å handle med pengene sine og få tilgang til deres systemer. Etter at alle likheter mellom handel for stiftfirma og et selskap skiller seg, må du ikke forvente at helsevesenet betaler betaltid Du vil ikke ha grunnlønn eller årlige vurderinger Foretaksselskapene vil kreve at du legger inn penger for å begynne å bruke plattformen. Fordelene er at stiftfirmaet generelt vil dele fortjeneste med deg hvor som helst fra en tredjedel og oppover til 50. Ulemper er igjen ingen lønn, og du har bare litt av smerten når det gjelder tap I gjennomsnitt vil jeg si at en over gjennomsnittlig næringsdrivende for et rekvisita kan gjøre om lag 150k til 250k i året Den gjennomsnittlige handelsmannen vil gjøre mellom 60k og 100k og til slutt nedenfor vil se deres konto tørkes. Årsaken til at prospekteringsbedrifterne gjør mindre enn de for investeringshusene, er virkelig tilgang til kapital. Siden du ikke handler andre menneskers penger, er ditt basseng av midler begrenset. Generelt splittet overskudd med Prop Firm. provisjon rates. Increase Margin. Use din egen kapital for å starte. Loss of personlig rikdom. Begrenset trening. Ingen helsemessige fordeler eller betalt tid. Ingen karriereprogresjon. Bare tjene penger på hva du tar med. Daglig handel for deg selv - Inntektspotensial La meg gjette at du tenker millioner akkurat nå. Mens jeg skrev dette, skrev jeg bokstavelig talt nesten hahahahah, oh ventet jeg bare gjorde Som handelsmenn har vi denne medfødte delen av oss som bare ser de ubegrensede mulighetene jeg trenger for å bringe deg ned til jord litt Først og fremst er f-handel ærligst verste enn en salgsjobb eller entreprenørskap når det gjelder jevn inntekt. Usikkerhetsnivået kan være uutholdelig hvis du aldri har gått uten en jevn lønnssjekk. I salget kan du ha en grov måned og bare forplikte deg til å slå på flere dører eller ringe flere mennesker til du lander det mye trengte salg. I dagshandelen gir større innsats ikke større resultater. Ditt opptjeningspotensial er i direkte forhold til startkapitalen og månedlige utgifter jeg snakket om krav til hvor mye penger du trenger, morsomt nok i artikkelen med tittelen Hvor mye penger trenger jeg å starte Day Trading for Living Odds er flertallet av folk som leser denne artikkelen, faller inn i denne bøtte, inkludert meg selv Så la oss slå ned tallene i lekmannen vilkår I stedet for å rydde ut hvor mye penger du kan gjøre, skal vi gi deg et utvalg av hvor mye du kan tjene på grunnlag av din begynnende handelskapital. Starte mindre enn 50k. Hvis du forsøker å handle daglig med mindre enn 50k dollar og du har månedlige utgifter, vil du være ute av penger innen 6 - 24 måneder Du tenker nok, det er hardt det er sannheten. Vår vennlige SEC krever at du har et minimum av 25k til dag handel Dette etterlater deg med bare 25k dollar som du kan risikere før du går inn i en veiblokke for din trading karriere Dette er hva jeg elsker om handel og penger ledelse tallene ikke lyve Så bare for å være klar du vil ikke gjør noen lønn fra dagens handel hvis du har mindre enn 50k dollar, vil livet bare spise deg i live. Starting Capital på 100k - 250k. Hvis ima betting mann de fleste av dere leser denne artikkelen vil falle i denne bøtte Dette er sannsynligvis størstedelen av din livsbesparelser og du er et sted mellom 30 og 55 år. Jeg sier fortsatt om du har regninger, det er ikke nok penger til å begynne å handle for å leve. Men siden du har landet på et nettsted som leter etter dagshandel lønnsinformasjon, la meg gi deg noen tall. Akkurat Day Trader 20 årlig retur Dette bryter ned til 20k til 50k for en årlig lønn. Over Day Trader 50 årlig retur Dette bryter ned til 50k til 125k. På Very Top 100 Dette bryter ned til 100k til 250k og utover. Her går vi, dere leser alle de siste tre e-kuler, og de fleste av dere har plassert deg i den aller beste bøtte. Forutsatt at jeg har festet deg i riktig aldersgruppe, hvordan tror du å lage 50k i et helt år lyder når du sannsynligvis har et boliglån, små barn eller kanskje barn går ut på college Har det ikke hørt mye moro hvis du spør meg. Start 500kk. Hvis du ikke har noen tilleggsinntekt og vil ha en anstendig eksistens på dette stedet, kaller vi planetjorden, vær så snill og gjør deg selv en tjeneste og pool sammen en betydelig mengde handelskapital Du leser sikkert dette og sier til deg selv, hvorfor har denne mannen bare knust drømmen min om å bli en daghandler. Stol på meg, jeg er ikke en slem fyr, men igjen tallene ikke løgn. Bare For å være klar vennligst les nedenstående referanser. Hvis du har en annen form for inntekt, kan du starte med mindre enn 500k. Hvis du ikke har noen regninger, kan du starte med mindre enn 500k. Hvis din ektefelle skal bære lasten mens du takler ditt nye yrke, du kan starte opp med mindre enn 500k. For scenarier 1 - 3 ovenfor kan du bruke det gyldne forholdet på 50 til 1 For de av dere som ikke er kjent med bloggen, trenger du 50 ganger dine månedlige utgifter i handelskapital for å gjøre det i denne virksomheten. For eksempel hvis dine månedlige regninger er 2k amerikanske dollar, du trenger 100k trading capital. if du faller utenfor de 3 scenariene oppført ovenfor vil du trenger en halv million dollar for å gjøre det la s nedbrudd hvorfor du faktisk trenger 500k for å gjøre det i dag trading . Du vil oppta en høyere skattebrakett. Din inntekt blir beskattet som om du jobbet med en vanlig jobb. Du vil ikke nyte de samme lave skattesatsene på langsiktige investorer som Mitt Romney. Hvis du bor i USA, er du gift med noen få barn og tjene 20 på 100k, vil du være heldig hvis du tar med hjem 70k etter skatt. Ta 70k og fordel det på tvers av 12 måneder, som gir deg rundt 5.800 dollar per måned. Nå, hvis du bor sør for North Carolina eller ute vest i Idaho, dette er kanskje nok til å ta vare på en familie på 4 howeve r hvis du bor i DC hvor jeg er fra deg, er rett på kanten Hvis du er en over gjennomsnittet eller på toppen av dagen handler enn du vil gjøre bare bra Odds er selv om det kommer til å ta deg noen år å få til dette punktet Bare husk at inntil en republikansk gjør godt på ingen kapitalgevinst, uansett, betaler du samme skatt du gjorde som en ansatt. Du betaler mindre provisjoner. De fleste meglerfirmaer tilbyr en todelt provisjonsstruktur Trader kan enten valgt å betale en aksje transaksjon eller en flat avgift Forutsatt at du handler med 500k, vil dette gi deg en margin på opp til 2M Med andre ord vil du handle mye aksjer avhengig av din strategi Derfor vil du bruke leiligheten avgift provisjon tilnærming til å redusere dine trading kostnader Så, som din konto verdi øker provisjonene betalt som en prosentandel av fortjenesten din vil også redusere Til slutt vil de fleste meglerfirmaer tilby lavere provisjoner til kunder avhengig av deres kontoverdi Denne typen spesielle o Ffering begynner vanligvis på 250k, så du vil lett kvalifisere. Les stress på deg og din familie. Jeg m forteller deg dette fra erfaring, det vil føle deg mye bedre hvis du har en taper måned og må tegne et par tusen for å dekke regninger, men fortsatt se en kontosaldo på 687.585 90 Tenk deg å ha en tapende måned og trenger å trekke ut 3000 bare for å se en kontosaldo på 45.675 87 Forestill deg hvordan det vil få deg til å føle deg som du nærmer deg hver handelsdag Tenk på de røde følelsene som vil trenge gjennom Kroppen din når du slipper barna bort til skolen Spar deg selv hodepinen og finn ut en måte å supplere inntektene dine eller fortsett å finne måter å samle de nødvendige midlene på for å komme i gang. Tid er ikke på din side. Jeg tror sterkt at du trenger en minimum 10k timer som beskrevet i bokens utelukkere til master day trading Husk at du handler for å være et over gjennomsnitt eller helt øverst i forhold til hele dagen handlende i verden For argumenter, la oss anta at du bruker 50 timer en ukehandel og undersøkelse av strategien din og bare ta av 2 uker per år Dette betyr at du vil jobbe 50 timer i uken i 50 uker i totalt 2500 timer. La oss si at du er super smart tydelig fordi du vil ta på deg dagskurs som yrke og trenger bare 5.000 timer for å mestre handel. Vi snakker fortsatt minst om to hele år med praksis for å finpusse dine ferdigheter. Hva synes du at dine odds for suksess er hvis du bare har 80k på en konto for deg å overleve denne to til tre års læringsperioden Nå er det klart hvorfor 90 av dagens handelsmenn feiler i de første årene. Det meste av det har svært lite å gjøre med den type yrke vi har valgt eller hvor bra vi er i dette spillet. Det kommer bare ned for at du har nok penger på hånden for å gjøre det til løftet landet til den aller beste kategorien av daghandlere som slår de andre 90 på daglig basis. Hvor mye er nok. For du bestemmer deg for å handle kan bety et lønnsuttak Men du vil gjøre det du elsker whic h vil gjøre deg til en mye lykkeligere person å være rundt for din familie og venner. Ingen kan sette pris på lykke. Bare så er vi klare, nedenfor er de harde lønnstallene. Forutsatt at du gjør hvor som helst mellom 20 og 50 om året, kan du forvente følgende som en rekkevidde for din dagshandelslønn. Minst 50k i kapital - 0 etter levekostnader. 250k i kapital - 50k til 125k.500k i kapital - 100k til 250k. Jeg håper du har funnet denne artikkelen nyttig når du fortsetter Din vei for å bli en profesjonell daghandler Utover det vell av innhold vi har på Tradingsim, er vårt flaggskipprodukt en handelssimulator som du kan bruke til å nå dine 10.000 timers praksis for å redusere tiden det tar å komme inn i topp 10 av handelsfolk Du kan også bruke vår plattform for å simulere hvordan du ville ha gjort det siste året, slik at du kan få et hardt antall av en sann rekkevidde for en dagslønn. For å lære mer om hvordan vi kan hjelpe din handelsytelse, ta en titt ved tilbudene på vår h Omepage. Fotokilder. Entreprenørskapsbilde - Captivating Candles. A Prop Trader forklarer sitt arbeid, hans lønn, og hvorfor alle er feil om hans yrke. Dette er helt fantastisk, hovedsakelig fordi prophandlere er noe mange snakker om, men få folk virkelig vet om Her setter en London quant ned og tar deg gjennom sin jobb, som i denne bransjen er livet, trinn for trinn. Intervjuet er fra en måleskala i The Guardian av Joris Luyendijk, kalt Banking Blog Hvis du ikke sjekker det, bør du, og Joris, hvis du er der ute, blir vi fans. I denne avhandlingen lanserer Lauyendijk leserne til en uoppdaget mann, opprinnelig fra det kontinentale Europa Bestiller en vegetarisk pasta og glitrende vann. Sjekk ut noen av våre favorittdeler nedenfor. På hvordan han gjør jobben sin. Prop tradere kommer i to varianter også De rene prophandlere har utsikt på markedet den dagen og handler om at Kvantitative prophandlere som meg har en systematisk visning, noe som betyr at jeg bygger strategier og deretter handler dem på lengre sikt på markedet. Hvordan det virker Jeg vil ha en ide om et mønster i markedet si, hvis aktiekursen på to engelske banker med stort sett lignende utsikter divergerer, vil de trolig konvergere igjen veldig snart. Eller jeg kan se på hvordan uvanlige nedbør i Argentina oversettes til høyere hvete priser. Det vil være min ideer Neste er statistisk analyse Jeg vil også avgjøre mitt selvsikkerhetsområde hvor sannsynlig er mønsteret å spille ut. På den største misforståelsen om prop tradere. Hvilke utenforstående er opptatt av, er spekulasjoner hvis du handler store nok volumer du begynner å påvirke markedet selv, du beveger markedet jeg aldri ville bevisst forsøke å øke prisen på, si, ris og sulte barn i Kina. Bortsett fra moralene , det er faktisk veldig vanskelig å tjene penger på det. Du kjøper opp prisen på noe ved å kjøpe mer og mer av det. Saken er, spillere i markedet kommer til å legge merke til det Og så vil de raskt gi høyere priser til deg siden de innser at du ønsker å kjøpe en stor del av det samlede markedet med alle pengene. Det er helt forbudt å gjøre en rask inn-og ut-gang når du har presset opp prisen selv. Det kalles prismanipulering og regulatorer er veldig strenge om det blir du sanksjonert selv om det skjedde ved en feil og var virkelig utilsiktet. Ikke jobbet for et hedgefond. Vel, hedgefond arbeider med andres penger, og de kan plutselig gå i panikk og ta pengene sine ut slekt d av ting kan virkelig ødelegge din strategi. Min lønn er 150 000 i året pluss bonus Denne bonusen kan dverge min lønn og være multipler høyere I denne virksomheten kan du nøyaktig fastslå fortjeneste, og folk som meg får betalt omtrent en prosentandel av disse overskuddene. Hans avskedsord Han jobber veldig hardt, og det meste av det arbeidet i hans liv har vært dedikert til å komme til hvor han er nå - og det har gjort ham ydmyk. Når jeg snakker om ydmykhet, som jeg kanskje synes å mangle nå, skulle jeg ønske jeg hadde noen kunstnerisk ferdighet jeg kan ikke synge, male eller spille noe instrument, men gi meg litt tid, og jeg skal jobbe med det.

No comments:

Post a Comment