Thursday 16 November 2017

Furynick Forex


404 betyr at filen ikke ble funnet. Hvis du allerede har lastet opp filen, kan navnet være feilstavet eller det er i en annen mappe. Andre mulige årsaker Du kan få en 404 feil for bilder fordi du har Hot Link Protection slått på og domenet er ikke på listen over autoriserte domener. Hvis du går til ditt midlertidige nettadresse (ip brukernavn) og får denne feilen, kan det hende det er et problem med regelen settet i en. htaccess-fil. Du kan prøve å gi nytt navn til filen til. htaccess-sikkerhetskopiering og forfriskende nettstedet for å se om det løser problemet. Det er også mulig at du ved et uhell slettet dokumentroten din, eller at kontoen din kanskje må gjenopprettes. Uansett, ta kontakt med webverten din umiddelbart. Bruker du WordPress Se avsnittet om 404 feil etter å ha klikket på en link i WordPress. Manglende eller ødelagte filer Når du får en 404-feil, må du kontrollere nettadressen du forsøker å bruke i nettleseren din. Dette forteller serveren hvilken ressurs den skal forsøke å be om. I dette eksemplet må filen være i publichtmlexampleExample Notice at CaSe er viktig i dette eksemplet. På plattformer som håndhever saksfølsomhet e xample og E xample er ikke de samme stedene. For addon-domener, må filen være i publichtmladdondomainexampleExample og navnene er store og små bokstaver. Broken Image Når du har et manglende bilde på nettstedet ditt, kan du se en boks på siden din med rød X hvor bildet mangler. Høyreklikk på X og velg Egenskaper. Egenskapene vil fortelle deg sti og filnavn som ikke kan bli funnet. Dette varierer med nettleseren, hvis du ikke ser en boks på siden din med en rød X-prøve, høyreklikker du på siden, velger deretter Vis sideinfo og går til kategorien Media. I dette eksemplet må bildefilen være publisertmlcgi-sysimages Legg merke til at CaSe er viktig i dette eksemplet. På plattformer som håndhever sårfølsomhet PNG og png, er ikke de samme stedene. Når du arbeider med WordPress, kan 404 Side ikke funnet feil ofte oppstå når et nytt tema er aktivert, eller når omskrivningsreglene i. htaccess-filen er endret. Når du støter på en 404-feil i WordPress, har du to alternativer for å korrigere den. Alternativ 1: Korrigér Permalinks Logg inn på WordPress. Fra venstre navigasjonsmeny i WordPress, klikk Innstillinger gt Permalinks (Merk gjeldende innstilling. Hvis du bruker en egendefinert struktur, kopier eller lagre den egendefinerte strukturen et sted.) Velg Standard. Klikk på Lagre innstillinger. Endre innstillingene tilbake til forrige konfigurasjon (før du valgte Standard). Sett den tilpassede strukturen tilbake hvis du hadde en. Klikk på Lagre innstillinger. Dette vil nullstille permalinkene og løse problemet i mange tilfeller. Hvis dette ikke virker, må du kanskje redigere. htaccess-filen direkte. Alternativ 2: Endre. htaccess-filen Legg til følgende kodebit til toppen av. htaccess-filen din: BEGIN WordPress ltIfModule modrewrite. cgt RewriteEngine På RewriteBase RewriteRule index. php - L RewriteCond - f RewriteCond - d RewriteRule. index. php L ltIfModuleg End WordPress Hvis bloggen din viser feil domenenavn i koblinger, omdirigerer til et annet nettsted, eller mangler bilder og stil, er disse vanligvis knyttet til det samme problemet: du har feil domenenavn konfigurert i din WordPress blogg. . Htaccess-filen inneholder direktiver (instruksjoner) som forteller serveren hvordan man oppfører seg i visse scenarier og direkte påvirker hvordan nettstedet ditt fungerer. Omadresser og omskrivning av nettadresser er to svært vanlige direktiver som finnes i en. htaccess-fil, og mange skript som WordPress, Drupal, Joomla og Magento legger til direktiver til. htaccess slik at disse skriptene kan fungere. Det er mulig at du kanskje må redigere. htaccess-filen på et eller annet tidspunkt av forskjellige grunner. Dette avsnittet dekker hvordan du redigerer filen i cPanel, men ikke det som må endres. (Du må kanskje konsultere andre artikler og ressurser for den informasjonen.) Det er mange måter å redigere en. htaccess-fil på. Rediger filen på datamaskinen og last den opp til serveren via FTP. Bruk en FTP-programmer Redigeringsmodus Bruk SSH og en tekstredigeringsprogram Bruk File Manager i cPanel Den enkleste måten å redigere en. htaccess-fil for de fleste, er gjennom Filbehandling i cPanel. Slik redigerer. htaccess-filer i cPanels File Manager Før du gjør noe, anbefales det at du sikkerhetskopierer nettstedet ditt slik at du kan gå tilbake til en tidligere versjon hvis noe går galt. Åpne File Manager Logg inn i cPanel. I Filer-delen klikker du på Filbehandling-ikonet. Merk av i boksen for dokumentrute for og velg domenenavnet du ønsker å få tilgang til, fra rullegardinmenyen. Kontroller at Vis skjulte filer (dotfiles) er merket av. Klikk på Go. Filbehandling vil åpne i en ny kategori eller et vindu. Se etter. htaccess-filen i listen over filer. Du må kanskje bla for å finne den. For å redigere. htaccess-filen Høyreklikk på. htaccess-filen og klikk på Kode rediger fra menyen. Alternativt kan du klikke på ikonet for. htaccess-filen og deretter klikke på Kodeeditor-ikonet øverst på siden. En dialogboks kan vises, og spør deg om koding. Bare klikk Rediger for å fortsette. Redaktøren vil åpne i et nytt vindu. Rediger filen etter behov. Klikk på Lagre endringer i øverste høyre hjørne når du er ferdig. Endringene vil bli lagret. Test nettstedet ditt for å sikre at endringene dine ble lagret. Hvis ikke, rette feilen eller gå tilbake til forrige versjon til nettstedet ditt fungerer igjen. Når du er ferdig, kan du klikke på Lukk for å lukke filhåndteringsvinduet. Videohandel forex. Trading system belkhayate-Forexagone Meny Accueil Apprendre le Forex Brokers Forex Brokers alternativ binaire Trading sosiale Outils Forex Outil fondamental Calendrier conomique Konvertere de devises Kalkulator la valeur drsquoun pip Kalkulator de poeng pivots Blog Forum Se kobler Srsquoinscrire Fermer Apprendre le Forex Forex og 10 vidos Cours de Forex Lexique du Forex Vidos de trading Lrsquoencyclopdie du Forex Philippe Lhermie 1 gang Philippe Lhermie 5 dager Philippe Lhermie opsjoner Toutes les formations Brokers ForexComparatif de brokers Sammenligning av spreads Sammenligning av bonusen FXCM rgul en France Choisir sønn megler Typer de meglerene Investor au Forex Garanti Forexagone Brokers alternativ BinaireBrokers Alternativ Binaire Brokers rguls Diffrences avec le Forex Diffrences avec les alternativer Trading socialBrokers trading social Comparatif de brokers Trading sosiale avec eToro Trading sosiale avec Markeder Trading sosiale avec Alpari Le handel sosial Qursquoest-ce que crsquoest Kopiator F orum trading sosiale Outils ForexEA Moyennes mobiler EA COG Belkhayate EA Parabol SAR Ressources Metatrader Grafikk EURUSD Graphique GBPUSD Grafikk USDJPY Outil fundamentale Calendrier conomique Autres outils Forex Convertisseur de devises Kalkulator la valeur drsquoun pip Kalkulator de punkter pivots Kalkulator vinkle de position Ouverture des bourses Tous les outils Forex BlogActualits conomiques Aktuelt fra meglere Aktuelt Forexagone Analyser teknikker Teknikker de trading Tous les articles du blog ForumForex pour tous Spørsmål fra dbutants Expriences de trading Analyser teknikken Analyser fondamentale Les meglere Forex Forex pour eksperter Metatrader Ekspert rådgivere Indikatorer Stratgies de trading Pengestyring Toutes les catgories du forum Chat Forex Apprendre le FOREX en video Le forex en 10 leons Les leve de forex Vidos de dmonstration Dmonstration de trading Outil EA lementaire Outil fondamental Outil EA belkhayate Utiliser les logiciels Handler om eToro Trader sur p lus500 Navigasjon Forexagone Utility Analyque Utvikler Metatrader 4 Innledning Metatrader 4 Lær og utnytte les indikatorer Lysekroner Japonais Moyennes mobiler Relativ styrkeindeks (RSI) Parabol SAR Bandes de Bollinger Stochastique Vido Forex des membresAlle mer enn Bperrin Les baser de la programmation en MQL4 Partie 1 8211 Programmez votre8230 Partie 2 8211 Programmez votre8230 Dablackst4rstratgie moyennes mobiles8230 stratgie divergences M15 Installasjon og pris de8230 Backtest Moyennes Mobiles Backtest de lrsquooutil Belkhayate Tutoriel Installer et configurer8230 Tutoriel Apprendre en utiliser Etoro Mars opsjoner binaires startoption projet forex 212 Enzo22On balanse volum 8211 Approche pour8230 Dfi 3 8211 De 100 EUR 10 000 EUR8230 Kommentaranalyser og detektor8230 Presentasjon og utnyttelse du8230 (HORS-SERIE) Analyseteknikk en8230 Stratgie Intra-Day 8211 Semaine8230 ForcizenLA STRATEGIE DE GANN La Strate de Demark La Strate SARTOR La Strate STORSI D La stratgie EARLY BIRD La stratgie drsquoescalping raquo My8230 FurynickInstallation drsquoun EA Installasjonskonfigurasjon de xMeter Ibrahim-chauvinStratgie de Trading. 400 pips8230 Stratgie trading. Le8230 JJFlashPresentation de MetaEditor La puissance des empeintes Optimiser sønner med en god le8230 KevinshikTrader avec les Bbands stopper Stratgie crown MM pluss RSI Multi varsel drsquoindicateur MoisaidBreakoutsFaux Breakouts 12 Nobrickprise og main de lrsquoea gridmeupfx Tonyclub33Mthode X-supertrend og Murreymath Winner22Figures harmoniques 23. figures8230 Figurer harmoniques 33. figures8230 A propos de cette video En åpen brev til metaquoter: Hvorfor 2013 er det siste året jeg planlegger å bruke programvaren din. Metatrader 4-plattformen har vært en stor kilde til eksperimentering, et flott verktøy som jeg wouldn8217t vært i stand til å oppnå den nåværende forståelsen jeg har om automatisert handel. Denne briljante plattformen åpnet forexalgoritmisk handel til 8220little guy8221 og gjorde selv 8220average JoeJane8221 i stand til å kjøre komplekse (eller svært enkle) automatiserte handelssystemer fra Hisher egen garasje. Jeg må si kjære Metaquoter, du har det riktig når du utviklet Metatrader 4, men suksessen du hadde, gikk til hodet ditt, og du har gjort så mange dårlige beslutninger de siste årene 8211, i det minste etter min mening 8211 at jeg nå er sier at jeg vil forlate deg for godt fordi du ikke lenger er typen bedrift jeg vil stole på eller jobbe med i min handel. Gjennom dette brevet vil jeg gjerne forklare årsakene til at jeg 8211 sammen med mange andre handler 8211 føler denne måten om deg og hvorfor vi ønsker å dele måter med programvaren din og viktigst med din drakoniske utviklingspolitikk. Jeg har kjent ditt firma lenge. Jeg handlet først på Metatrader 3-plattformen din på IBFX (tilbake på dagen), og jeg likte det da du slettet MT4-plattformen. Det var veldig bra på dette punktet, jeg husker artikkelpublikasjoner om MT4 på nettstedet ditt var vanlige og brukerforslag ble ofte implementert i koden din. Da begynte tingene å gå sydover, for meg var dette tydelig så snart utviklingen av MT5-plattformen startet. Med denne plattformen tok du mange feilte beslutninger, og du gjorde det utrolig dristige valget for å helt ignorere forslagene til deg fra handelsmenn. Jeg forstår at handelsmenn ikke er klientene dine 8211 meglere er 8211, men ingen megler vil ønske å kjøpe plattformen hvis ingen forhandlere vil bruke den. Grunnen til at du var så vellykket med MT4, er fordi den sørget for et reelt behov i markedet (automatisert handel for den lille fyren), men du har fullstendig forsømt forhandlere med din MT5-implementering. Det er mange problemer med MT5, mangel på støtte for MT4-arvskoden (som er et stort lager), mangel på et historiesenter (så ingen lasting av egendefinerte data), mangel på sikringsstøtte etc. Det er også tydelig at alle disse valgene er lurefulle beslutninger laget av deg, bare fordi du vil at ting skal være 8220 din vei eller highway8221. Metatrader 5 kunne ha vært en flott ny plattform som adresserte problemene og begrensningene til MT4-plattformen, men 8211 tvert imot 8211 det implementerte mange gode ideer som bare er ubrukelige på grunn av dårlige beslutninger fra deg. Hvordan skal folk dra nytte av en forbedret back-tester hvis du ikke en gang kan laste inn dine egne data Hvorfor skal folk sende alle kodene sine når det er så enkelt å lage en intern oversetter til å jobbe med MQL4 arvskode Disse designvalgene er fattige , klart forsømmer din ultimate kunde (som faktisk er handelsmannen) og vis hvor blindsynte du har blitt etter å oppnå en slik suksess med MT4. Men la meg si at dette ikke er grunnen til at jeg beveger meg bort fra deg, det er det ikke. Hovedgrunnen til at jeg skal legge alt mitt forsøk på å flytte bort fra Metaquotes og MT45 er den drakoniske holdningen du nå har tatt mot brukerne. Det ser ut til at du nå har bestemt deg for at brukerne alltid skal oppdatere uten advarsel (noe som er dårlig siden oppdateringene ofte bryter med gammel funksjonalitet), og du har også tatt beslutningen om å inkludere kode i serverne dine som kan begrense brukertilgang til dem. Dette var et stort problem for mange mennesker denne uken, med flere handelsfolk som ikke kunne få tilgang til MT4-kontoene sine via VPS. Du har gjort denne beslutningen om å blokkere Mt4i, myfxbook, tradency osv. Fra å få tilgang til serverne dine, noe du har gjort fordi du nå selger signaler innen MT4-plattformen (overraskelse, overraskelse, alt om pengene). Ved å være i stand til å pålegge drakoniske serveroppdateringer på meglere som gir deg mulighet til å konkurrere om tjenester du forestiller deg, legger du handelsmenn i god fare. Kanskje i morgen vil du bestemme at du vil selge ekspertrådgivere, og du vil ikke tillate oss å laste inn noen av våre egne. Med ditt firma vet ingen. Med Metatrader føler jeg meg ikke som en profesjonell handelsmann. Jeg føler meg som en fanget mus. Jeg vet ikke når du kommer og slår min handel med noe morsomt, uplanlagt, improvisert og tankeløs kodeskiftbeslutning som bryter med noen funksjonalitet som er grunnleggende for min algoritmiske handel. Sannheten er at du ikke er et selskap for seriøse, profesjonelle handelsmenn som ønsker å leve fra dette feltet. Du er et selskap som gjør hva den liker, når det passer og handlende er bare en ettertanke. Du er i stand til å trekke dette av fordi det ikke er direkte konkurranse på Metatrader-plattformen akkurat nå, men jeg er sikker på at det vil være, og jeg er sikker på at den som utvikler en server og handelsplattform som lytter til hva handelsmenn vil ha, vil ha hodet på en sølvfat. Våkn opp Metaquoter, du kan være et godt selskap. utvikle programvare for handelsfolk, lytte til deres behov og catering til deres suksess. Gjennomfør alle funksjonene du kan som forhandlerforespørsel og for god8217s skyld, gjør en anstendig server-API tilgjengelig slik at alle kan koble til servere ved hjelp av tilpasset programvare. Men hei, gjør bare dette hvis du vil bli vurdert som et seriøst valg for profesjonelle handelsfolk. Når det gjelder meg og mitt handelssamfunn, vil jeg legge mitt hjerte i å flytte bort fra plattformen din for live trading (vi har allerede utviklet langt overlegne løsninger for back-testing). Oanda kommer opp med en flott REST API (som gjør det mulig å handle med nesten uendelig mye størrelse granularitet) og jeg utvikler allerede et grensesnitt for å bruke vår programmeringsramme med dem. Men stol på meg, selv om Oanda ikke frigjør denne API før året slutter (som de har lovet på forumet), vil jeg likevel flytte til FXCM eller til Dukascopy (selv avaFX har en attraktiv direkte API). Stol på meg, jeg skal utvikle minst 3 API-løsninger utenfor plattformen din, slik at jeg for alltid kan si farvel til dette marerittet at MT4-plattformen blir. Jeg betrakter meg selv som en profesjonell handelsmann, og jeg kan ikke fortsette å handle med verktøyene dine som åpenbart ikke er laget for noen som er seriøse om handelsvirksomheten. Jeg håper du reflekterer over dette og innser at du bør endre. Ta dette som en konstruktiv kritikk. Sitert fra brevet: 8220 og du har også tatt beslutningen om å inkludere kode i dine servere som kan begrense brukertilgang til dem.8221 Beklager, jeg, jeg har vært ute av loop. I8217d liker å vite hva som skjer med MT4. I8217m ikke fullt ut forstått sitert over8230 koden Hva slags kode er inkludert på MQ servere Anyway8230I8217m trading ved hjelp av min egen utviklede EAs på MT4 på private VPS, og alt fungerer fint så langt. I8217m planlegger ikke oppgradering til MT5 på grunn av OCO-politikk bygget i MT5-plattformen. Jeg setter pris på om noen kan forklare meg i detalj angitt ovenfor, fordi det ikke er klart for meg. Skål, Sandy Takk for innlegget ditt: o) Dette refererer til en beslutning fra Metaquotes for å inkludere kode i sine servere som vilkårlig begrenser antall tilkoblinger fra en enkelt IP-adresse til et relativt lavt antall (åpenbart dette er spekulasjon fordi vi don8217t vet den faktiske kodeimplementeringen). Men konsekvensen er at nettsteder som myfxbook, mt4i, tradency osv. Ikke lenger kan oppdatere kontoer direkte via API-tilgang til MT4-serverne. Noen som kjører VPS-oppsett, opplevde også problemer, muligens fordi de kjører store oppsett (men jeg kan ikke bekrefte dette). Denne beslutningen påvirket mange mennesker ved hjelp av ovennevnte tredjepartstjenester, og ble gjort vilkårlig av Metaquotes for å øke sin egen in-platforms signaltjeneste. Viktigst av alt har det påvirket folk som kjører egne oppsett på egen VPS, noe helt uakseptabelt. Metaquotes har en tendens til å rulle ut oppdateringer uten testing eller advarsel som alvorlig påvirker måten folk bruker plattformene på. Jeg håper dette svarer på dine spørsmål: o) mql4searchkeywordnew20build Vi har fortsatt feil på mt4 og nå har vi ikke kontroll over denne programvaren etter autoupdate. Dette er noen matriseprosedyrer. Kanskje vi trenger ingen handelsmåned på MT4 fra mai Dette er nok. anserwer er enkel. DU LØS TID OG PENGER COZ DU BRUKER MT45 SOFTWARE FRA MQ. Det er alt. Mens jeg er enig med alle Daniel8217-poengene, tror jeg at han bare har ripet overflaten av hvorfor MT4 og Metaquotes er farlige for kontoen din. MT4 er designet for skjeve meglere for å stjele pengene dine. Det er mange fasiliteter som gjør det mulig og oppmuntrende til dette. Som et resultat er for mange meglere uærlig og tjene penger ved å ta det fra sine kunder. Start trading profittabelt, og de vil bruke MT4-funksjoner for å forsinke eller nekte fyllene dine, spike priser for å slå stoppene dine, etc. MT48217s backtester er en dårlig spøk. Det gjør verdiløse strategier ser lønnsomme ut, og mange newbs har risikert og tapt penger basert på glødende backtest-resultater som viste seg å være helt falske. MQL8217s utførelsesmodell er gal. EA8217s er ikke så dårlig, men indikatormodellen er braindead. I8217ve kodet i mange plattformer og MQL er den verste, vanskeligste, mest feilkrevende I8217ve noensinne har sett. MQL indikatorer repaint med mindre du er svært forsiktig. Dette er en annen måte at MT4 støtter uærlige leverandører som selger newbs noe som ser ut som en gullgruve, men de finner ut at det ikke fungerer i realtid. Det er flere grunner, men meldingen er tydelig. Metaquotes har ikke dine beste interesser i tankene. Finn en annen plattform hvis du verdsetter din sans og din kontosaldo. Tusen takk for at du skrev dette, var jeg for opptatt i denne uken til å skrive et eget brev på grunn av behovet for å feilsøke eller omgå alle slags problemer forårsaket av denne siste MT4-oppdateringen8230 Nå går I8217ll bare videre og legger inn en kobling til Nettstedet ditt, siden kommentarene dine ekko følelsen min så godt, er det som om jeg skrev hvert avsnitt (selv om jeg må si at du ser ut til å ha bedre skriveferdigheter)) Du vil kanskje se på interaktive meglere. De støtter forex trading med APIer, og det var en undersøkelse som sier at det er lettere å tjene penger fra dem sammenlignet med andre meglere. Jeg er også kjent med en bestemt valutahandel, hvis sjef spesielt sier at IB er et must i forex trading. Spred er vanligvis 1pip, men de tar en 0,25 pip kommisjon jeg tror. Godt poeng i brevet der, Daniel Helt få API-alternativer ser ut til å eksistere 8211 Et raskt søk avslørte navn som saxobank, interaktive meglere, lmax, dukascopy, mbtrading, forex, fxcm og så videre, så det er et logisk steg opp fra 8220regime8221 av metaquoter hvis man ønsker å være seriøs i handel. Også funnet denne bloggen artikkelen om emnet API trading 8211 litt datert men interessant nok: quantisanindex27.html Best regards Jacob. (bla ned til bunnen hvor er overskriften 8220Comparing Trading API fra 6 Online Forex Brokerages8221 ser ut som Oanda er faktisk den som har de minste kapitalkravene. Takk for denne flotte åpenbaringen. Kan du utdype mer om MT4MT5-alternativene til den typiske forex-handelsmannen med en konto lt10000 Det ser ut som at for å få tilgang til en API, er den nødvendige kontostørrelsen vanligvis veldig stor (unntatt avaFX API som krever 1000). Med vennlig hilsen, Edward myfxbook skal publisere det bokstaven på forsiden. og Gentelmens 8211 er det tid til å bytte en plattform og sparke MetaQuotes i ass8230 Brevet oppsummerer mange av de tingene som gikk galt med Metaquotes de siste årene, men jeg må si at dette scenariet ikke er helt nytt. snart Metaquotes skaper et produkt som har konkurranse, begynner de å gjøre alt som er mulig for å drepe den konkurransen. I fjor skapte de mobile apper av seg selv og gjett hva de gikk for jugularen av mobilappleverandørene. Disse selskapene hadde vært en verdiskapning for Metaquotes-produkttilbudet i betydelig tid og hadde sannsynligvis en betydelig innvirkning på den totale brukerbasen, men så snart Metaquotes begynte å selge et produkt som dekket den funksjonaliteten (ja, meglere må betale ekstra for det), bestemte de at de andre leverandørene hadde overlevd deres nytte og konkurransen må elimineres. Det er akkurat hva som skjer med signalleverandørene: Metaquoter ser at det er en bok å bli laget med signaler og figurer at det ikke er nødvendig å la andre selskaper ha en andel av det markedet. Under alle omstendigheter vil du aldri se dem åpne serverprotokollen fordi de aldri ville risikere konkurranse. Selv om MT4 var fint tilbake da det ble utgitt, er det i dag ganske utdatert, og hvis serverprotokollen ville være åpen, ville noen trolig gjøre en bedre plattform som forbinder den samme serverprogramvaren, noe som de synes å være desperat prøver å unngå . Til slutt, som Rodney nevnte ovenfor, er jeg nå involvert med omsettelig, men jeg må rette ham: det er en åpen plattform, ikke en åpen kildekodeplattform. Det betyr at du ikke får kildekoden til plattformen, men du får APIer som lar deg gjøre stort sett alt du ønsker, du er ikke begrenset til strategiimplementering. For eksempel, hvis du ønsket deg, kunne du skrive en kartleggingsramme for din egen eller kanskje en 1-klikks handelsapp. Du er velkommen til å sende en e-post hvis du er på utkikk etter alternative plattformer som du ønsker å utvikle. Jeg ønsket å spørre om du aksepterer gjesteblogger på bloggen din. Hvis du gjør det, vil jeg gjerne skrive en til bloggen din og i retur kan du skrive en på bloggen min også. Du kan se på bloggen min her: Jon Michelle sier: Gutter, jeg oppfordrer deg til å prøve vertexfx-plattformen. Auto trading er strålende, med 2 moduser, klient og server VTL sider, ikke behov for VPS. Det er tilbakeordkompatibelt mesteparten av tiden. Klar utviklingspolitikk, informere forhandlere før oppgraderinger og perfekt teknisk støtte. Jeg bruker det lenge tilbake. Jeg er sikker på at alle vil like det. Oppdag det selv. Jeg byttet fra MT4 til vertexfx på samme komedisjoner 2 år tilbake og ikke planlegger å flytte bort eller tilbake til MT4. Din artikkel er flott, og jeg er av samme mening Mt4 pleide å være en god plattform, men deres ledelse gjør det beste for å ødelegge det de oppnådde hittil. Jeg vil spørre deg om det er noen pålitelig statistikk angående den samlede omsetningen som er gjort på mt4 og andre konkurrenter som ctrader, omsettelige osv. Er forhandlere forlater mt4 for andre plattformer, eller antall mt4 brukere vokser Mange takk på forhåndVideo trading forex. Trading system belkhayate-Forexagone Meny Accueil Apprendre le Forex Brokers Forex Brokers alternativ binaire Trading sosiale Outils Forex Outil fondamental Calendrier conomique Konvertere de devises Kalkulator la valeur drsquoun pip Kalkulator de poeng pivots Blog Forum Se kobler Srsquoinscrire Fermer Apprendre le Forex Forex og 10 vidos Cours de Forex Lexique du Forex Vidos de trading Lrsquoencyclopdie du Forex Philippe Lhermie 1 gang Philippe Lhermie 5 dager Philippe Lhermie opsjoner Toutes les formation Brokers ForexComparatif de brokers Sammenligning av spreads Sammenligning av bonusen FXCM rgul en France Choisir sønn megler Typer de meglerene Investor au Forex Garantier Forexagone Brokers alternativ BinaireBrokers Alternativ Binaire Brokers rguls Diffrences avec le Forex Diffrences avec les alternativer Trading socialBrokers trading social Comparatif de brokers Trading sosiale avec eToro Trading sosiale avec Markeder Trading sosiale avec Alpari Le handel sosial Qursquoest-ce que crsquoest Kopiator F orum trading sosiale Outils ForexEA Moyennes mobiler EA COG Belkhayate EA Parabol SAR Ressources Metatrader Grafikk EURUSD Graphique GBPUSD Grafikk USDJPY Outil fundamentale Calendrier conomique Autres outils Forex Convertisseur de devises Kalkulator la valeur drsquoun pip Kalkulator de punkter pivots Kalkulator vinkle de position Ouverture des bourses Tous les outils Forex BlogActualits conomiques Aktuelt fra meglere Aktuelt Forexagone Analyser teknikker Teknikker de trading Tous les articles du blog ForumForex pour tous Spørsmål fra dbutants Expriences de trading Analyser teknikken Analyser fondamentale Les meglere Forex Forex pour eksperter Metatrader Ekspert rådgivere Indikatorer Stratgies de trading Pengestyring Toutes les catgories du forum Chat Forex Apprendre le FOREX en video Le forex en 10 leons Les leve de forex Vidos de dmonstration Dmonstration de trading Outil EA lementaire Outil fondamental Outil EA belkhayate Utiliser les logiciels Trader sur eToro Trader sur p lus500 Navigasjon Forexagone Utility Analyque Utvikler Metatrader 4 Innledning Metatrader 4 Lær og utnytte les indikatorer Lysekroner Japonais Moyennes mobiler Relativ styrkeindeks (RSI) Parabol SAR Bandes de Bollinger Stochastique Vido Forex des membresAlle mer enn Bperrin Les baser de la programmation en MQL4 Partie 1 8211 Programmez votre8230 Partie 2 8211 Programmez votre8230 Dablackst4rstratgie moyennes mobiles8230 stratgie divergences M15 Installasjon og pris de8230 Backtest Moyennes Mobiles Backtest de lrsquooutil Belkhayate Tutoriel Installer et configurer8230 Tutoriel Apprendre en utiliser Etoro Mars opsjoner binaires startoption projet forex 212 Enzo22On balanse volum 8211 Approche pour8230 Dfi 3 8211 De 100 EUR 10 000 EUR8230 Kommentaranalyser og detektor8230 Presentasjon og utnyttelse du8230 (HORS-SERIE) Analyseteknikk en8230 Stratgie Intra-Day 8211 Semaine8230 ForcizenLA STRATEGIE DE GANN La Stratgie de Demark La Strate SARTOR La Strate STORSI D La stratgie EARLY BIRD La stratgie drsquoescalping raquo My8230 FurynickInstallation drsquoun EA Installasjonskonfigurasjon de xMeter Ibrahim-chauvinStratgie de Trading. 400 pips8230 Stratgie trading. Le8230 JJFlashPresentation de MetaEditor La puissance des empeintes Optimiser sønner med en god le8230 KevinshikTrader avec les Bbands stopper Stratgie crown MM pluss RSI Multi varsel drsquoindicateur MoisaidBreakoutsFaux Breakouts 12 Nobrickprise og main de lrsquoea gridmeupfx Tonyclub33Mthode X-supertrend og Murreymath Winner22Figures harmoniques 23. figures8230 Figurer harmoniques 33. figures8230 A propos de cette video

No comments:

Post a Comment