Sunday 26 November 2017

Forex Kpi Indikator


Når et mønster oppstår, blir du varslet og kan handle. I stedet for å vente hele dagen for riktig handel, venter du bare på at mitt program skal varsle deg via et lydvarsel. Deretter gjør du ditt trekk og ser på bankkontoen din går opp. Det er så enkelt, og som du leser på for å få alle detaljene. Beste investeringen jeg laget i år. Jeg begynte å handle Forex i fjor og for å være ærlig, gikk det ikke så bra. Først lukket jeg noen gode handler og gjorde et par hundre dollar, men jeg antar det var bare en nybegynnerflaks fordi at det hele gikk galt. Jeg husker at jeg ønsket å slutte, og da en dag så jeg en annonse for KPI-indikator og jeg sa hva en heck, la s teste den og tro meg det er glad jeg gjorde Dette mønsterindikatoren er så flott og lett å handle Jeg fikk investeringen min tilbake på en dag. Takk, John Powell, takk. Jeg vet ikke hva jeg skal si, denne indikatoren er gal. Jeg hadde ingen anelse om Forex Trading da jeg kjøpte dette, og for å være ærlig forstår jeg fortsatt ikke markedet, men jeg må ikke fordi KPI forteller meg alt jeg trenger å vite for å handle Jeg m å tjene penger og uten stress. Jeg anbefaler denne indikatoren. Det spiller ingen rolle om du bare er nybegynner eller Pro, du vil tjene penger på det. Jeg har full inntekt med KPI. Jeg jobbet som konsulent i nesten 10 år, og da måtte jeg gå på barselsorlov. Jeg fant ut om Forex trading online og ønsket å begynne å handle. Med denne flotte indikatoren la jeg til slutt penger. full inntekt fra komfort i hjemmet mitt føles bra jeg kan jobbe når jeg vil så lenge jeg vil ha og fortsatt ha en tid til barna mine takk john for denne flotte muligheten. fra skrivebordet av john powell. Dear andre forex trader. For de siste tolv månedene har jeg gjort en drap på Forex. My crappy måneder bringer meg minst 4 figurer. Og mine gode måneder bringer meg oppover på 15.000. I det siste året har jeg gått fra bunn til rockestjerne. Og det hele skjedde så fort. Det var ikke så lenge siden, men. Det føltes som livet mitt var stanset og sputtering. Må det også høres godt kjent for deg. Kastet dine hardt opptjente penger på hyped up Forex systemer, crap roboter og lav kvalitet indikator programvare som bare ren gamle don t utføre Noen av disse produktene jobber aldri i det hele tatt noen av dem jobber for en uke eller to og deretter går sør i begge tilfeller , din bankkonto ender opp med å plummeting. Føltes som om du begynte å hengge på Forex Trading, bare for å oppdage at du hadde det galt. Kanskje du har ventet hele dagen for en god handelsmulighet, bare for å se at markedet gjør det motsatte av det du forventet. Neste ting du vet, ditt stoppfall er utløst, og du lurer på hva i helvete skjedde. Føltes som om du ville gi opp på Forex helt, men vet dypt ned det, hvis du bare hadde de riktige verktøyene, kan du bli en utrolig vellykket handelsmann. Noen som lever livet etter eget sett med regler, og som aldri trenger å bekymre seg igjen om hvor deres neste lønnsslipp kommer fra. Hvis du svarer ja til noen av disse spørsmålene, så er du på riktig sted. I dag skal jeg dele med deg min kraftige hemmelighet, noe som forvandlet lintet i lommene mine til kaldt, hardt cash. So Hvis din Forex Trading innsats føles som om du kontinuerlig skyver en Boulder Up A Hill. You trenger å lese videre for å se hvordan du kan begynne å gjøre akkurat det jeg gjør. Konsistent tjene penger dag-i-dag-ut fra din egen datamaskin fra hvor som helst i verden. Jeg pleide alltid å drømme om å være økonomisk uavhengig, å være min egen sjef og være i stand til å reise verden om jeg ønsket å Nå besøker jeg tjue pluss land i et år. Jeg skriver Mine eventyr er som forretningsreiser, siden jeg har utenlandsk valuta tr jo, men jeg jobber bare en time eller to om dagen. Du skal om å oppdage hvordan du kan tjene nok penger til å handle for å endelig oppfylle dine drømmer. Men først vil jeg fortelle deg litt om hvem jeg er , hvor ideen min kom fra, og hvordan det forandret livet til mange. Det hele startet fordi jeg var frustrert. Jeg skal fortell deg historien min, men jeg ville ikke bli sjokkert hvis du har opplevd noe ganske likt. Opptil noen få For mange år siden jobbet jeg på en mellomstor programvare firma skrive regnskapsprogrammer. Jeg var jævla bra på hva jeg gjorde, og jeg ble ansett som den beste programmøren i selskapet. Men det var kjedelig som helvete. Regnskap generelt er ikke det mest spennende jobb i verden. Staring på kode hele dagen prøver å oversette tall til et program som arbeider med flere tall var som å se på to snegler i en langdistanse løp. Svært nummen og kjedelig er hvordan jeg ville beskrive den jobben. Have Du har aldri følt denne måten om arbeidet ditt. Jeg vet at du har, eller du ville ikke engang lese dette O, du vil sikkert også forholde seg til det jeg gjorde neste. Jeg bestemte meg for å begynne å lete etter andre måter å tjene penger på. Først prøvde jeg å rote med null ned eiendomsprogrammer, en mislykket eBay-butikk og en hel masse MLMer og pyramide ordninger. Nettotallet av alle disse anstrengelsene var at jeg mistet tusenvis av dollar og var ingen steder nærmere å slutte en jobb som ble stadig mer uutholdelig. Jeg trodde jeg ville bli dømt til å være en slave til kabinettet for resten av livet mitt. Then jeg oppdaget Forex. Jeg husker fortsatt min introduksjon til utenlandsk valuta trading. I var på jobb, søker Youtube videoer når jeg burde ha gjort en annen kjedelig regnskapsprogram. Jeg var på utkikk etter måter å tjene penger på nettet, og jeg snublet over en video om denne fyren som tjente over 6 figurer i året fra hjemmet hans. Denne fyren så halvbakt og bakrus som om du så på fastmat sted sent på lørdag kveld etter clubbing. Og likevel, her var denne nyheten spesiell om ham, viser meg bevis på at han gjorde en formue ved å handle valutaer på Forex markedet. Jeg ble solgt akkurat da og der. Hvis denne gutten som så ut som han burde være å ta bestillingen min på Burger King, gjorde dette bra på Forex. Så sikkert kunne jeg gjøre det det samme. Har du noen gang bestemt deg for å dykke inn i noe fordi du er helt overbevist om at det til slutt vil bli den pause du har latt etter. Vel, det er det jeg gjorde. Jeg tok min neste lønnsslipp og hoppet i headfirst. Jeg begynner å besøke store Forex fora på nettet, søker på tråder om nye Forex-strategier fra andre medlemmer der, Holy Grail strategier og Holy Grail EA s og teste det på demo kontoer, brukte jeg også tusenvis av dollar på klikkbankprodukter, kurs, videoer, webinars, indikatorer, roboter, ebøker og noe annet Forex-system jeg kunne få hendene mine på. Og jeg lærte mange ting, som teknisk analyse, som så ut og hørtes bra ut på papir. Men når jeg faktisk begynte å handle, virket det som at min innsats alltid ville ta feil slå. det er hv men jeg fant ut et forstyrrende faktum, en som du kanskje har hørt for. Faktura 95 av Forex Traders Mister penger. Hvorfor er dette tilfellet. Fordi de vellykkede Forex Traders alle gjemmer hva de egentlig gjør for å generere en enorm inntekt. Nå dette er latterlig, med tanke på at tusenvis av dollar handles på Forex markeder hver eneste dag. De kan dele sin kunnskap med tusenvis av mennesker, og det vil fortsatt ikke gi et blip på markedet. Men i stedet holder de all sin kunnskap til seg selv. har du noen gang lagt en kjøpshandel bare for å få markedet til å gå i motsatt retning. Skyldte du da megler at han jakter på SL Ja, det gjorde jeg også, men de dagene er over nå. Du vet at du må være disiplinert og ri ut i handelen. Men i det øyeblikk du ser på handelsplattformen, varsler du at stopp-ordren har blitt utløst. Det er den verste følelsen i verden, er det ikke. Jeg opplevde så mange handelsfeil og mistet så mange pips som det Gjør meg til å tro at Abou hver måned. Jeg satte min lønnssjekk inn på min handelskonto, bare for å se det fordampe før øynene mine. Mine tap begynte å legge til, jeg var i nærheten av konkurs og nesten klar til å gi opp handel. Deretter fanget en veldig viktig pause. Jeg oppdaget den mest kraftige prisaksjonsindikatoren i eksistens. Japansk lysestake-mønster. Inntil dette punktet hadde jeg brukt lagring og repainting indikatorer, komplisert markedsanalyse, se økonomiske rapporter for å gjøre all min handel. var ikke så lenge jeg lærte om japanske lysestaker som min handel virkelig tok av. Resultatene var fenomenale. Du vet at store markedsflytende AKA-banker, fondschefer, institusjoner, profesjonelle handelsfolk i Wall Street bruker disse mønstrene i sin handel. Så hvorfor ikke handle sammen disse store hundene som beveger Forex markedet Lysestake mønstre er best ledende pris handling indikator i eksistensen og det vil være der for alltid. Jeg vet at et bilde er verdt tusen ord, så her er nylig skjermbilde av mine trading diagrammer bare for å vise deg hvor bra jeg gjør. Det er imponerende for bare to dager. Men jeg må være ærlig og fortelle deg at disse resultatene ikke skjedde over natten. Sannheten er det tok meg over 10 måneder med utrettelig forskning, eksperimentering og frustrasjon for å lære å lese Candlestick-mønstrene godt nok til å begynne å gjøre det bra med min handel. Det er xxx gjenkjennelige mønstre. Hver har sin egen psykologi, formasjon og markedsimplikasjoner. Og som om det var så lett å forstå disse, ville alle bruke dem. Så det tok mye tid før jeg virkelig begynte å gjøre alvorlige penger med dem. Hvor er historien til slutt? Jeg endelig skjønte det ut, og nå må jeg gjøre det bra. Lykke til deg. Jeg hadde en av de lyspære øyeblikkene hvor du sier AHAAA. Det skjedde mens jeg tok en dusj en morgen med tankene mine i skyene. Jeg tenkte på hvor heldig Jeg skulle endelig ha oppdaget hemmelighetene til japanske lysestake mønstre, og hvor glad jeg var for å se på bankkontoen min, var å samle penger. Når det plutselig slo meg. Hvorfor ikke bruke mine programmeringsferdigheter til å skape en indikator som gjenkjenner lysestakerne for meg, og gi meg beskjed når det var en god handel mulighet. Hvis jeg kunne gjøre dette ville det spare episke mengder tid, mens utnytte en bevist metode som allerede gjorde meg penger. Istedenfor å tilbringe timer hver dag med blodpropper, venter på mønstre til occu Jeg er automatisk advarsel når det skjedde og deretter raskt gjør handelsbeslutninger med stor grad av suksess. Jeg visste at det måtte gjøres at for mye var på spill i livet mitt, og livet til andre, for ikke å forfølge denne ideen. Og nå, etter nesten to års utvikling, er jeg stolt av å kunngjøre. Verdens mest nøyaktige lysestake-mønstre Indikator for MT4 Trading Platform. Denne kraftige indikatoren gir deg alle fordelene med lysestake lesing mens du lar du hopper over månedene og månedene som vanligvis er involvert i å lære teknikken. Bare fest KPI til et diagram, og det vil automatisk vise deg lysestake mønstre. Det vil til og med spille et lydvarsel når et mønster oppstår. Du må ikke lenger sitte i foran deg PC stirrer på diagrammer ser ut om det er mønster somewhere. CPI lar deg forstå den nyeste markedsinformasjonen i REAL Time, som det skjer, slik at du aldri vil savne en lønnsom handel igjen. Med andre ord, det er ingen måte du kan ikke lage m jeg bruker denne programvaren. Nå vet jeg at det er mange Forex-produkter der ute, og at mange av dem ærlig talt ikke er verdt prisen. Så la meg vise deg nøyaktig hva du vil motta når du får mitt KPI-program. KPI-lysestikkmønsterindikatorprogramvaren for MT4-plattformen Du vil bli vist når mønstre forekommer, og om det er tid til å kjøpe eller selge Dette alene vil gi deg tusenvis av dollar mens du sparer deg utallige timer. Omfattende Video Guide To Candlestick Basic Den flotte tingen om min programvare er at du kan bruke den uten å ha en anelse om hvordan lysestake mønstre jobber jeg skjønner imidlertid at noen mennesker liker å forstå logikken bak hva de gjør. Så jeg deler 16 videoer om det grunnleggende av japanske lysestake mønstre. Enkle installasjonsinstruksjoner Du kan få KPI oppe i løpet av få minutter. Det er enkelt å sette opp, men likevel eksepsjonelt kraftig. Hva skiller oss fra andre produkter, kan KPI oppdage mønstre fra tre forskjellige grupper. Du kan velge å handle bare. Strong Reversal Patterns min favoritt. Weak Reversal Patterns. Continuation Patterns. Or, kan du handle mønstre fra alle tre gruppene samtidig. CPI gjør Forex Trading enkelt og automatisk. Ikke flere utallige timer venter på riktig handel bli varslet når muligheten er der og gripe den. Ikke mer penger brukt på Forex-produkter, som bare ikke fungerer som de skulle. Ingen flere uforskuddige handler, det er en riktig tid å flytte, og dette programmet viser deg når du bruker Candlestick Patters, den mest kraftfulle handelsmetoden på planeten. KPI indikerer en høyere sjanse for at prisene beveger seg i en retning ved å vise enkle og lettforståelige piler. Pilene er farget og angir om du skal kjøpe eller selge. Med andre ord, hvis du vet forskjellen mellom et gulv og et tak du kan lage penger med dette programmet. Og i motsetning til andre indikatorer der ute, gjenspeiler KPI ikke først når mønsterlyset lukkes, vil pilen aldri forsvinne fra diagrammet. Best av alt, KPI kan brukes med ethvert system som du for øyeblikket handler med, slik at du kan eliminere eventuelle dårlige handelssignaler samtidig som du øker din generelle handelsproblemer. Nå, som jeg sa, er det mange Candlestick Patterns der ute. Men den skitne hemmeligheten er det ikke alle lysestake mønstre er like. CPI oppdager de 26 mest konsistente, pålitelige og lønnsomme mønstrene som indikerer til deg i sanntid når de oppstår. Resultatet er at du har maksimal innsikt i hvilket par du er interessert i. Her er en liste over mønstrene KPI vil oppdage for deg. Morning Star. Evening Star. Shooting Star. Invert Hammer. Tweezer Tops. Tweezer Bottoms. Belt Hold Line. Upside Gap Two Crows. Three Crows. Mat Hold Pattern. Counterattack Lines. Separating Lines. Gravestone Doji. Longleg Doji. Tasuki Gaps. Side Side White. Three Methods. Unique 3 river bottom. Three White Soldiers. Advance Block. Stalled Pattern. Doji Engulfing. In On Neck Trusting. KPI-programvaren er død enkel å sette opp og begynn å bruke Simply con finne noen innstillinger, og du vil være på vei til lønnsom handel på kort tid i det hele tatt. Her er hvordan innstillingene ser ut slik at du kan se hvor lett det er å sette opp CPI. Nå går mange Forex-programmer der ute av 200, og de jobber ikke engang. Jeg så en robot den andre dagen en som jeg dessverre hadde kastet bort penger i fortiden, går for 499. Så jeg vil at du skal tenke på et øyeblikk. Det som faktisk gjør penger på Forex, mens 95 Av markedet mislykkes, er verdt for deg. Hvis du bare gjør 100 per dag. Levering i to timer per dag. Ferdige dager per uke. Hva er mye mindre enn jeg m gjør for øyeblikket ved å bruke KPI, forresten. Det er s en ekstra 24 000 per år i lommen. Så jeg føler virkelig at jeg med rette kunne belaste deg hundrevis av dollar for KPI som andre programmer går for. Men det er ikke min stil. Jeg vil at du skal lykkes, og for å unngå feilene som jeg har laget. Jeg vet hvor ille gnavefølelsen i tarmkanalen din kan være. Angst av en jobb du hater, og å miste dine hardt opptjente penger på Forex. o som et spesialtilbud for deg og i svært begrenset tid. Du vant t må betale 499 for KPI. Du vant t må til og med bryte 100. I stedet, bare i dag, vil du få tilgang til dette programmet, en som jobber for utallige andre mennesker akkurat som deg akkurat nå. For en engangs investering på bare 49 95. Nå, mens jeg tror det er ganske opplagt at KPI er den i en million program som faktisk vil få deg til å tjene på Forex, dag og dag. Jeg forstår at det er mye BS der ute. Derfor skal jeg ta hver eneste unse risiko ut av investeringen din i dag. Få KPI i dag, og du får også tilgang til min .30 Day Iron Clad Satisfaction Guarantee. Det er ingen tvil om at KPI vil fungere for deg. Så bestiller du dette programmet akkurat nå, og begynner å bruke programvaren umiddelbart i dine handelsaktiviteter. Hvis som helst i løpet av de neste 30 dager, du er ikke helt begeistret med resultatene du får fra programvaren, bare gi meg beskjed. Jeg vil da straks refundere hele ditt kjøp, uten spørsmål. Du har ingenting å miste, og absolutt alt for å vinne, så bestill KPI og begynn å gjøre reelle, enkle handelsgevinster nå. Den gode tingen med KPI er at den vil betale for seg selv på din første vellykkede trade. It kan bokstavelig talt legge til tusenvis eller tusenvis av dollar i fortjeneste til din handelskonto, som begynner på dag ett. Det er ikke tid du stoppet å sitte på retningslinjene, se på andre, gjør livsforandrende summer av penger i Forex, mens Du er opptatt av å overføre flere penger til bankkontoen din. Det er ikke tiden du begynte å få handelsresultater du virkelig fortjener. Du vet i ditt hjerte at svaret er ja. Så begynn å sette KPI til å fungere for deg i dag. Dette programmet gjør alt tungt for deg mens du leter deg tilbake og begynner å nyte en sunn inntekt som er på autopilot. Din suksess er i egne hender, så klikk for å få det nå i dag. Jeg ser deg på innsiden. trenger ikke å fortsette å gå gjennom smerten an d frustrasjon av å miste handler Dette er det eneste verktøyet du ikke har råd til å ignorere det er din gyldne billett til en ny verden av fortjeneste og suksess. Så ta handlingen akkurat nå, og garanter din lønnsomhet med dette fantastiske programmet. PPS Husk dette Programvaren er støttet med min bulletproof 30 dagers garanti. Det er ingen risiko, og ingen sjanse for at du blir brent. Prøv det i dag i en måned, på meg, og hvis du ikke er helt blåst bort av resultatene dine, vil jeg tilbakebetale hele kjøpet. For å lykkes, er John Powell Founder. NFA og CTFC Required Disclaimers Trading i valutamarkedet en utfordrende mulighet hvor over gjennomsnittlig avkastning er tilgjengelig for utdannede og erfarne investorer som er villige til å ta over gjennomsnittlig risiko. Men før de bestemmer seg for å delta i utenlandsk Exchange FX trading, bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risikovillighet. Ikke invester penger du ikke har råd til å miste. Forex, futures og opsjonshandel har l arge potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i Forex, futures og opsjonsmarkeder. Don t handle med penger du ikke har råd til å tape. Denne nettsiden er ikke en forespørsel eller tilbud om å kjøpe selge forex futures eller opsjoner Det er ikke representert at noen konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som er diskutert på denne nettsiden. Det siste resultatet av et handelssystem eller en metode er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtiden resultater. Økonomiske indikatorer Forbrukerprisindeks CPI. economy Det bruker en kurv av varer tilnærming som tar sikte på å sammenligne en konsekvent basis av produkter fra år til år, med fokus på produkter som kjøpes og brukes av forbrukere på daglig basis. Prisen på din melk , egg, tannkrem og hårklipp er alle fanget i KPI. Det er to presentert KPI-tall, KPI for Urban Wage Earners og Clerical Workers CPI - W, og KPI for alle Urban Co nsumers KPI - U Den mest ettertraktede metriske KPI med mat og energipriser fjernet, er KPI-U, som vanligvis vil bli presentert med sesongjustering, da forbruksmønstre varierer mye, avhengig av årstidspunktet. Nåværende basisår for KPI er 1982, slik at endringer vanligvis vil bli gitt i prosent for å reflektere bare endringer i tidligere indeksnivåer. Tall vil også bli vist som en årlig vekstraten, for å gi investorer en følelse av det langsiktige inflasjonsutsiktet. Kjeden - Viddet KPI er også utgitt sammen med Kore KPI og får momentum som en metrisk verdt å følge, ettersom kjedevektet KPI fanger effekten av forbrukervalg. Kjernevektede KPI-tall anses av mange for å være mer reflekterende over faktiske forbruksmønstre enn faste KPI-tall, da den kjedevektede indeksen står for substitusjonen og ny produktforspenning som eksisterer i fast KPI Hvis en forbruker kjøper ett produkt over en annen på grunn av en prisøkning i det første produktet, vil chai n-vektede tall vil fange dette kjøpsskiftet, mens Kore KPI ikke vil Kore KPI vil fortsette å måle prisen på det gode når det stiger, uansett om færre folk kjøper produktet. KPI er en ekstremt detaljert utgave, med breakouts for De fleste store forbrukergrupper som mat og drikke, klær, rekreasjon, osv. og geografiske regioner, som leveres av KPI US City-gjennomsnitt. For bakgrunnsavlesning, se Forbrukerprisindeksen Kontrovers og Forbrukerprisindeksen En venn til investorer. Hva det Midler til investorer KPI er sannsynligvis den viktigste økonomiske indikatoren tilgjengelig, dersom det ikke er noen annen grunn enn at den er svært endelig. Mange andre indikatorer gir størstedelen av verdien av prediksjonsevnen til KPI, så når denne utgivelsen kommer, vil mange spørsmål bli besvart i markedene Denne rapporten vil ofte flytte både aksje - og rentemarkeder, både dagen for utgivelsen og løpende. Det kan til og med sette en ny cour se på markedene for kommende måneder Analytikere vil være mer sikre på sine overbevisninger om hva Fed vil gjøre på det neste Federal Open Market Committee møtet etter fordøyelsen av forbrukerprisindeksen. KPI er vant til å foreta justeringer av mange kontantstrømsmekanismer pensjoner, Medicare, levestandardtilpasninger til forsikringspolicyer osv. Som et resultat vil de fleste investorer finne ut at KPI påvirker dem personlig på en eller annen måte. Fastinntektsinvestorer bør alltid være oppmerksomme på inflasjonshastigheten som de dømmer for sine investeringer, er det avgjørende for å holde dagens avkastninger før inflasjonen, eller virkelig rikdom vil falle. Gir mest innsikt i fremtidige Fed rate moves. Høyt sett og analysert i media. Gode regionale og industrielle sammenbrudd for investor research. Volatile måned til month. Fixed KPI har visse forspenninger Nytt produkt, substitusjon, noe som kan forvride resultater. Ekskludering av mat og energi er bare bra for så lenge - disse kostnadene bør vurderes når man vurderer inflasjonen. Sluttlinje KPI er en av de viktigste indikatorene for å flytte markeder og sette pengepolitikken for Fed Consider å se på både den faste og kjedeveide KPI. Hvordan KPI Economic Indicator Impacts Forex Trading. Forbrukerprisindeksen KPI har stor innflytelse på forex trading Som en viktig økonomisk indikator påvirker KPI ikke bare forex, men også renter og aksjekurser. KPI brukes også til å foreta justeringer av kontantstrømsmekanismer, for eksempel pensjoner, helseforsikring og inntekt som Et resultat vil de fleste handelsmenn og investorer finne ut at KPI påvirker deres strategier på en eller annen måte KPI sammenligner en husholdnings kostnad for en bestemt kurv med varer og tjenester med kostnaden for den samme kurven i en tidligere periode. Økonomisk indikator Hvordan påvirker KPI Forex Trade. KPI er et viktig referansepunkt for inflasjon i hvilken som helst økonomi. Traders må ha øynene deres faste på KPI. Når investorene begynner å føle varmen av inflatio n, de er nødt til å endre sine investeringsstrategier og se etter alternative veier for å investere sin kapital. En investor som mottar omtrent 20 på sine utbytte på en investering, står for å miste verdien av investeringen når inflasjonsjusteringen på valutaen er 20 eller mer. Foretak holder også øye med KPI Det er flere tiltak som en sentralbank eller føderalbanken kan ta for å sikre at KPI forblir innenfor akseptable nivåer KPI brukes også til å justere utbetalinger til mottakere av trygdeordninger, militære og føderale tjenestepensjonister KPI er også en retningslinje for å justere inntektsskattestrukturen for å hindre inflasjonskonjunkturøkninger i skatter. Alle disse handlingene har en svært direkte innvirkning på valutamarkedet. I Kina, for eksempel på grunn av den økonomiske boom de siste årene, folk tjener mer penger enn før Som følge av dette økte kjøpekraften, og prisene ble økt for å motvirke forskjellen. En slik økning i lønnsveksten og innkjøpskapasiteten er bundet til å sende inflasjon gjennom taket. En KPI-rapport kan markere denne trenden og oppfordre regjeringen til å ta korrigerende skritt. KPI kan også noen ganger bli påvirket av en prisstigning på en bestemt vare For eksempel øker oljeprisen Prisene kan påvirke transport, mat, verktøy og detaljhandel, og som følge her strekker budsjettene til arbeiderklassen. I dette tilfellet kan en stor økning i prisen på en vare utløse en domino-påvirkning, noe som vil påvirke investorernes strategier og handelsmenn i valutamarkedet.

No comments:

Post a Comment